Innowacyjny pomysł na wspieranie restauracji i firm cateringowych

Innowacyjny pomysł na wspieranie restauracji i firm cateringowych

36 restauratorów z całej Polski będzie miało możliwość sprzedaży swoich produktów w 19 halach Selgros Cash & Carry w marcu. Ponadto oferta blisko 100 lokali oraz specjalne zniżki od 4 dostawców cateringów dietetycznych zostaną wypromowane w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros, która trafi do ponad 600 tys. klientów sieci.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry kontynuuje wszechstronne działania mające na celu wsparcie branży gastronomicznej. Jednym z nich jest wsparcie marketingowe przedsiębiorców z branży HoReCa poprzez udostępnienie im przestrzeni handlowej w halach sieci oraz akcja promocyjna w gazetce Selgros. 

W marcu w halach Selgros w całej Polsce, w strefie za kasami pojawią się specjalne stoiska wypełnione kulinarnymi przysmakami z lokalnych restauracji. Dla klientów sieci, będzie to również okazja do zamówienia cateringu na zbliżające się święta wielkanocne. Oferta kolejnych, blisko 100 lokali świadczących usługi na dowóz zostanie zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros. Warto podkreślić, żeznajdą się z niej także kody rabatowe na ofertę firm cateringowych, które codziennie zaopatrują się w Transgourmet Foodservice. Zasięg akcji jest bardzo duży - ulotka trafi do ponad 600 000 klientów sieci. 

- Transgourmet i Selgros Cash & Carry są nie tylko czołowym dostawcą najlepszych produktów dla gastronomii, ale także od lat rozwijają i wspierają branżę HoReCa w kraju. W aktualnej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, chcemy pomóc naszym klientom gastronomicznym. Cieszymy się, że udostępniona przez nas przestrzeń w halach Selgros może być realnym wsparciem dla lokalnych restauratorów i ich biznesów - mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

Pierwsza edycja promująca restauratorów w halach sieci miała miejsce w grudniu. Akcja ta spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród odwiedzających hale, jak i wśród restauratorów, którzy moglidotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, dlatego firma postanowiła kontynuować ją w 2021 roku.