JAKOŚĆ, CENA, CZAS - trzy klucze do sukcesu

JAKOŚĆ, CENA, CZAS - trzy klucze do sukcesu

Od kilku lat w Polsce ogromną popularnością cieszy się szeroko pojęta kuchnia azjatycka. Polacy coraz częściej podróżują w najdalsze zakątki świata i po powrocie chcą znów rozkoszować się poznanymi tam smakami. O prowadzeniu sieci tajskich restauracji, współpracy z rodowitymi Tajami oraz popandemicznych wyzwaniach rozmawiamy z Michałem Niemcem - właścicielem sieci  restauracji WHY THAI.

Zacznijmy od początku, dlaczego akurat kuchnia tajska?

Otwierając biznes gastronomiczny dziewięć lat temu, była to po prostu nisza na polskim rynku. Dużo podróżowałem po świecie i widziałem, że ta kuchnia po prostu ma przyszłość i będzie się rozwijać. Dlatego podjąłem decyzję, że będzie to kuchnia azjatycka, choć z początku nie miałem bardziej konkretnego pomysłu. A z całą pewnością nie myślałem, że będzie to kuchnia tajska.

W takim razie co wpłynęło na tę decyzję? Wyprawa do Tajlandii?

To jest ciekawa historia. Zanim w ogóle pomyślałem, że otworzę restaurację, to byłem na najlepszych wakacjach życia właśnie w Tajlandii. Tak się wszystko złożyło, że akurat dwa lata później otworzyłem restaurację z kuchnią tajską w Warszawie. Sądzę, że tak właśnie miało być.

CAŁY ARTYKUŁ >KLIKNIJ TUTAJ<