MAKRO Polska rozszerza program wsparcia dla polskiej gastronomii

MAKRO Polska rozszerza program wsparcia dla polskiej gastronomii

MAKRO Polska rozwija działania wspierające sektor HoReCa. W ramach dalszego wsparcia klientów HoReCa, 7 krajów grupy METRO, w tym MAKRO Polska nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu na klientów gastronomicznych czekają korzystne warunki  promowania własnych biznesów na tej platformie.

W ramach rozwijania środków mających wspierać klientów z sektora HoReCa, MAKRO Polska, jako jeden z siedmiu krajów w grupie METRO, nawiązało współpracę z platformą Groupon. Groupon już od 10 lat promuje lokalne biznesy i usługi w 15 krajach na świecie. Teraz portal, z którego promocji korzysta na świecie ponad 40 milionów o użytkowników, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów HoReCa i razem z MAKRO Polska uruchamia nowy program wsparcia. Właściciele biznesów gastronomicznych mogą udostępniać na platformach Groupon vouchery na dostawę ze swoich lokali bez opłaty serwisowej. Co więcej, właściciele biznesów z sektora HoReCa mogą w łatwy sposób połączyć ofertę Groupon ze swoją stroną internetową oraz narzędziem DISH i bezpośrednio promować vouchery na dostawę. MAKRO Polska zapewnia również gotowe materiały dla restauracji do promowania voucherów w social mediach. Oferta ważna jest do 31 maja 2020 roku.