MAKRO Polska świętuje z klientami 24 urodziny

MAKRO Polska świętuje z klientami 24 urodziny

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni MAKRO przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

Tegoroczna kampania promuje "Urodzinową karuzelę okazji", dzięki której klienci mogą skorzystać z kilkudziesięciu dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych.

Z okazji 24 urodzin MAKRO przygotowane zostały również specjalne edycje urodzinowych gazetek, a dla graczy stworzona została loteria zdrapkowa w aplikacji mobilnej, w której  przewidziano 100 000 nagród, w tym vouchery wakacyjne o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej - samochodu Opel Crossland X.

"W tym roku kampanii urodzinowej przyświeca hasło: "Dziękujemy, że jesteście z nami!". I to właśnie jest jej celem - podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i za to, że są z nami od 24 lat. To właśnie dla nich nieustannie wprowadzamy innowacje i nowoczesne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na ich potrzeby oraz robimy wszystko, by je spełniać i być dla nich najlepszym partnerem w biznesie" - mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Sieć hurtowni przygotowała także w ramach 24. urodzin spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz w Internecie, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także w katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu MAKRO Polska.