Nowi dyrektorzy regionalni IGHP na Opolszczyźnie i Podkarpaciu

Nowi dyrektorzy regionalni IGHP na Opolszczyźnie i Podkarpaciu

4 października zarząd Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego powołał dwóch nowych dyrektorów regionalnych. Na Podkarpaciu reprezentantką Izby będzie Katarzyna Czopor, dyrektor hotelu B&B Rzeszów Centrum, zaś na Opolszczyźnie dyrektor regionalną została Agnieszka Żurakowska, właściciel i dyrektor hotelu Dębowe Wzgórze.

Katarzyna Czopor, , dyrektor hotelu B&B Rzeszów Centrum, ścieżkę zawodową rozpoczęła w 2010 roku w 3-gwiazdkowym Hotelu Victoria w Lublinie, przez 5 lat zajmując tam stanowisko dyrektora. Następnie ponad 2 lata zarządzała 4-gwiazdkowym Hotelem Rzeszów w Rzeszowie. Od 2018 roku zarządza obiektem z bogatą historią przy ul. Grottgera w Rzeszowie, który od grudnia 2019 roku został przejęty przez sieć hoteli B&B Hotels Polska i obecnie działa jako pierwszy obiekt 4-gwiazdkowy pod marką sieci hoteli ekonomicznych.

Nowa dyrektor regionalna IGHP w województwie podkarpackim jest absolwentką kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrze. Obecnie realizuje kolejne studia: Zarządzanie w Turystyce w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu. Ukończyła wiele szkoleń branżowych zarówno z zarządzania, przywództwa, przywództwa dla kobiet, wystąpień publicznych, jak i z kompetencji menedżerskich oraz sprzedażowych.

Agnieszka Żurakowska od 2007 roku jest właścicielem i jednocześnie pełni funkcję dyrektor hotelu Dębowe Wzgórze w miejscowości Pokrzywna przy granicy polsko-czeskiej. Od ponad 20 lat zarządza zespołami pracowników, m.in. w korporacji Polifarb Cieszyn-Wrocław, z którą była związana 15 lat. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (studia MBA). Stanowisko dyrektor regionalnej IGHP na Opolszczyźnie zostało utworzone wraz z powołaniem nowej przedstawicielki Izby.

Dyrektorzy regionalni IGHP są przedstawicielami Izby w 15 regionach kraju, odpowiadając za usprawnienie komunikacji środowiska polskich hotelarzy, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby oraz za pozyskiwanie nowych członków, monitorowanie wydarzeń branżowych oraz współpracę z instytucjami mającymi wpływ na branżę hotelarską.