Poznań informuje o korzyściach płynących... z kranu
Firma Aquanet prowadzi kampanię informacyjną zachęcającą poznaniaków do picia wody z kranu. Tzw. "kranówka" zyskuje coraz więcej sympatyków także wśród gości restauracji.
Poznańska firma zdecydowała się na prowadzenie kampanii informacyjnej w celu pokazania mieszkańcom stolicy Wielkopolski korzyści płynących z picia wody z kranu. Ma ona także inne zadanie - namowę do rezygnacji z kupna wód butelkowych.
"Nie dam się nabić w butelkę" - to nazwa kampanii, która ma zmienić nawyki poznaniaków. Ponadto wskazuje ona na korzyści płynące... z kranu. To przede wszystkim oszczędność pieniędzy, mniejsze zużycie plastiku czy nawet lżejsze siatki z zakupami.
Kampania jest realizowana na billboardach i citylightach w Poznaniu, a także na samochodach firmowych Aquanetu, który odpowiedzialny jest za dostarczanie wody pitnej mieszkańcom stolicy Wielkopolski i okolicznych miejscowości.
Ponadto spoty reklamowe emitowane są w regionalnej telewizji kablowej czy w miejscowych klubach fitness i komunikacji miejskiej.
Popularna "kranówka" zyskuje coraz więcej sympatyków w branży gastronomicznej. Nierzadko restauracje spotykają się z klientami, którzy zamiast "mineralnej" proszą o wodę z kranu. Czy więc niebawem, nawet w lokalach, zadbamy o środowisko kosztem wód butelkowych, wybierając tę z kranu?