Rusza kampania

Rusza kampania "Świnoujście - wyspy możliwości"

"Świnoujście - wyspy możliwości", pod tym hasłem rusza tegoroczna kampania promocyjna jedynego w Polsce miasta położonego na 44 wyspach. Epidemia pchnęła branże do nowych działań - poszukiwania szans i możliwości promowania miasta, budowania odświeżonej oferty oraz otwarcia się na nowego turystę. Celem kampanii jest zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu. 

Nowe otwarcie dla branży turystycznej

Do tej pory ze względu na dogodne możliwości komunikacyjne, ruch i ofertę Świnoujścia w znacznej mierze kształtowali goście z Niemiec czy Skandynawii. Ograniczenia w przemieszczaniu wywołane epidemią koronawirusa oraz zamknięcie granic spowodowało jednak spadek ruchu turystycznego, w którym miasto dostrzegło szansę na to, aby lepiej przedstawić się polskiemu turyście. By tak się stało, konieczne było zorganizowanie na nowo narzędzi promocyjnych, stąd też pomysł uruchomienia zasięgowej kampanii promocyjnej, skierowanej zarówno na rodzimy rynek, jak i kraje ościenne

Liczne atrakcje turystyczne, wyjątkowy mikroklimat, najszersza w Polsce plaża czy baza noclegowa nadal tutaj są i czekają na tegorocznych turystów, którzy wybiorą Świnoujście jako kierunek swoich wakacji. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dostosowaliśmy nasze obiekty do turystyki w nowych czasach. Jesteśmy gotowi na przyjęcie gości - mówi zastępca Prezydenta Miasta - Paweł Sujka.

Różnorodność atrakcji, międzynarodowy kurort i najszersza w Polsce plaża

Świnoujście to nie tylko nowoczesny i międzynarodowy kurort, ale i unikatowe miejsce w skali kraju. Położone na 44 wyspach, na granicy państw oraz styku lądu i morza, oferuje turystom cały wachlarz możliwości, spośród których każdy znajdzie coś dla siebie. Liczne atrakcje - turystyka wodna, rowerowa, bogactwo natury - przesądziły o motywie przewodnim kampanii. "Świnoujście - wyspy możliwości", czyli główne hasło promocyjne, wskazuje na niezwykłą różnorodność miasta.

Nowa marka turystyczna Świnoujścia

Na potrzeby kampanii przygotowany został także specjalny znak turystyczny, komunikujący markę Świnoujścia na zewnątrz. Nawiązano w nim do tożsamości miasta i jego historii poprzez wykorzystanie jednego z najważniejszych symboli Świnoujścia - Stawy Młyny, pokazanego jednak w nowej, bardziej eleganckiej i aktualnej formie.

- Dzięki temu zabiegowi marka Świnoujście pozycjonowana jest w rejestrze premium. Nadbałtycki kurort będzie pokazany przez pryzmat jakości oraz wysokich standardów, które widoczne są na ulicach naszego miasta. Chcemy zatem nie tylko poszerzyć grupę docelową marki i oddać klimat kurortu, ale także budować tak ważne dzisiaj skojarzenia z bezpieczeństwem. Najszersza w Polsce plaża również daje nam takie możliwości - mówi Wioleta Samitowska z Urzędu Miasta w Świnoujściu.