Rusza Konferencja Kryzysowa MADE FOR Restaurant

Rusza Konferencja Kryzysowa MADE FOR Restaurant

16 listopada 2020 rusza Konferencja Kryzysowa MADE FOR Restaurant. Po raz drugi odbywa się ona się w formule on-line. To praktyczne kompendium wiedzy i doświadczeń od najlepszych specjalistów, m,in. z dziedziny biznesu, komunikacji, zarządzania kryzysowego czy psychologii.

Konferencja ma pozwolić lepiej zrozumieć sytuację, w której znalazła się obecnie polska i światowa gastronomia, a także wykorzystać tą trudną sytuację do wprowadzenia zmian i lepszej adaptacji. Wśród restauratorów, których uczestnicy będą mogli posłuchać znaleźli się: Artur Jarczyński (m.in. Der Elefant i Jeff's), Wiktor Wróbel (Heart by Amaro), Beata Śniechowska (Młoda Polska Bistro & Pianino), Piotr Popiński (m.in. Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz), Radosław Fronc (m.in. Szara Gęś, Fiorentina), Tomasz Czudowski (knajp.pl, AleWino, Forty).

Organizujemy drugą Kryzysową Konferencję on-line, bo chcemy posłuchać tych restauratorów oraz dostawców, którzy z wiosennego lockdownu wyszli obronną ręką. Podsumujemy to, co się sprawdziło. Wskażemy rozwiązania, które pomogą biznesowo i mentalnie przetrwać kolejny etap w gastronomii. Zapraszam do grona tych, którzy chcą wiedzieć i rozumieć! - mówi Agnieszka Małkiewicz, Prezes FOR Solutions, pomysłodawczyni i organizator konferencji

Całość konferencji podzielona została na bloki tematyczne. W dziale BIZNES, RYNEK, KULTURA prelegenci przeanalizują sytuację na polskim i światowym rynku gastronomicznym, m.in. uczestnicy dowiedzą się jak wyglądają rozmowy z rządem. Przed południem wystąpią Łukasza Adamowicz (TUgether, hotel Bonifacio) i Piotr Popiński (Good Food Concept), Anna Czarczyńska (Akademia Leona Koźmińskiego), Marcin Dera (Transgourment, Selgros Cash&Carry) oraz radca prawny Edyta Duchnowska (Prawo w restauracji).

Udział w Konferencji po wcześniejszej rejestracji jest całkowicie bezpłatny.
Cała agenda konferencji dostępna jest już na jej stronie.