Spotkania dla branży HoReCa z całej Polski

Spotkania dla branży HoReCa z całej Polski

W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski. To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.

W pierwszym półroczu 2018 roku MAKRO Polska gościło z programem Szef dla Szefów w sześciu polskich miastach: Solcu Kujawskim, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie i Sosnowcu. W wydarzeniach łącznie udział wzięło 500 przedstawicieli regionalnych  rynków gastronomicznych - właściciele i menedżerowie lokali, szefowie kuchni, kucharze oraz kelnerzy. Dzięki warsztatom i pokazom kulinarnym, prezentacjom, prelekcjom i szkoleniom mieli oni okazję rozwijać swoją wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności potrzebne do codziennego prowadzenia biznesu gastronomicznego.

W Szczecinie pokaz gotowania na żywo poprowadził Jarek Walczyk, prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Warsztaty kulinarne we Wrocławiu poprowadził Tobiasz Herman, szef studia kulinarnego Browar Mieszczański, a w Sosnowcu - Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO. W Solcu Kujawskim na uczestników spotkania czekało szkolenie z food-costu, a w Krakowie i Poznaniu - warsztaty poświęcone winom. Wybranym wydarzeniom towarzyszyły również szkolenia dla kelnerów z zaproszonych lokali.

Spotkania były pełne inspiracji produktowych dzięki prestiżowym partnerom ? producentom zróżnicowanego asortymentu. Przedstawiciele zaproszonych do współpracy partnerów prowadzili wykłady i prelekcje prezentujące m.in. pochodzenie i proces powstania produktów. Produkty te stanowiły także element poczęstunku oraz były wykorzystywane podczas pokazów i warsztatów kulinarnych, dzięki czemu goście mogli poznać ich różne zastosowania i metody obróbki.

Jesienią br. rozpocznie się kolejna edycja spotkań z cyklu Szef dla Szefów. Do tej pory w ramach programu sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała 26 wydarzeń w 13 miastach, w których udział wzięło ponad 2700 uczestników.