Szefowie kuchni, czas znów robić to, co kochamy!

Szefowie kuchni, czas znów robić to, co kochamy!

Upfield Professional Polska, właściciel takich marek, jak Flora, Rama, Altis czy Violife, pod hasłem #WracamySilniejsi wspiera branżę gastronomiczną w powrocie do nowej, wciąż trudnej, "normalności". Punktem wyjścia działań jest radość, że najtrudniejszy czas dla gastronomii już za nami, chęć podzielenia się dobrymi praktykami szefów kuchni, które pozwalają jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania gości, ale także świadomość, że to jeszcze nie moment na świętowanie.

Kampania #WracamySilniejsi jest polską odsłoną międzynarodowej akcji Upfield Professional o nazwie #ComeBackStronger. Działania wystartowały w Polsce już dzień po zapowiedziach rządu o otwarciu ogródków i wnętrz restauracji w reżimie sanitarnym i mają podkreślić potrzebę kształtowania bardziej zrównoważonej przyszłości gastronomii, która staje przed zupełnie nowymi wyzwaniami - szukaniem oszczędności i zysków przy równoczesnym zaspokajaniu zmieniających się potrzeb gości, spełnianiu oczekiwań pracowników doświadczonych rokiem pandemii oraz przygotowywaniem się na wciąż niepewną przyszłość.   

- Zależy nam, by stworzyć przestrzeń do dzielenia się pomysłami i inspiracjami, które pomogą restauratorom przywrócić biznes na właściwe tory, zróżnicować ofertę i jak najlepiej dostosować ją do gości - tak o głównych założeniach kampanii opowiada Wiktor Orliński, Marketing Manager Upfield Professional na Polskę i Ukrainę. Zebraliśmy szefów kuchni z całego świata, aby zachęcić ich do dzielenia się swoimi pomysłami i nowymi rozwiązaniami, które pomogą uprościć menu, ułatwią pracę w kuchni, ale też dodadzą sił do codziennych zmagań w tym trudnym, ale przecież tak satysfakcjonującym zawodzie - dodaje.

#WracamySilniejsi, czyli...

- Przyszłość restauracji znajduje się... na talerzu! Restauratorzy powinni wprowadzić do oferty nowe elementy menu i wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości. To szukanie nowych możliwości i źródeł przychodu, uproszczone menu oraz postawienie na uniwersalną i coraz bardziej popularną dietę roślinną. Trzeba planować inteligentnie, dostosowywać się do zmieniających się okoliczności i pamiętać o zrównoważonym rozwoju - mówi Robert Kopacz, Szef Kuchni Upfield Professional. - Takie podejście pozwoli restauratorom zmaksymalizować przychód i oszczędności oraz, oczywiście, przyciągnąć coraz więcej gości.

Przyszłość wcale nie oznacza powrotu do tego, co było. To właśnie teraz jest najlepszy czas na to, by zdecydować, jaka przyszłość nas czeka.

W ramach kampanii #WracamySilniejsi przewidziany jest szereg działań w kanałach społecznościowych marki Upfield Professional na Facebooku, Instagramie, na stronie internetowej https://www.upfieldprofessional.com/pl-pl/ oraz działania w mediach.