Transgourmet i Selgros uruchamiają program wsparcia dla Gastronomii

Transgourmet i Selgros uruchamiają program wsparcia dla Gastronomii

Transgourmet i Selgros Cash & Carry kontynuują działania mające na celu wsparcie branży gastronomicznej w Polsce. W odpowiedzi na trudną sytuację, w jakiej znaleźli się klienci i partnerzy, firma uruchamia specjalny program Restart. W ramach projektu obecni oraz nowi klienci będą mogli otrzymać pakiet korzystnych warunków obejmujących wsparcie finansowe, marketingowe oraz merytoryczne. Projekt został ogłoszony przez Marcina Derę, Dyrektora Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros, podczas Konferencji Kryzysowej on-line MADE FOR Restaurant "Sztuka Przetrwania".

- W naszej wieloletniej historii niejednokrotnie udowodniliśmy, że jesteśmy stabilnym partnerem dla naszych dostawców oraz klientów. Jesteśmy przekonani, że w trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się cała branża gastronomiczna, postawa właśnie takich firm jak nasza, będzie miała kluczowe znaczenie, dla tego jak szybko rynek odżyje. Efektem takiego podejścia jest wypracowana przez nas strategia, która ma na celu wsparcie naszych klientów poprzez zaproponowanie im preferencyjnych warunków współpracy - mówi Marcin Dera, Dyrektor Sprzedaży ds. Gastronomii Transgourmet.

Od 18 maja restauracje będą mogły wznowić działalność w lokalach zgodnie z wytycznymi GIS. W powrocie do nowej rzeczywistości i odbudowaniu stabilności finansowej klientów Transgourmet i Selgros ma pomóc szereg zaproponowanych rozwiązań. Obejmują one inwestycje w pakiet rabatów i bonusów w ramach akcji Restart, wsparcie marketingowe oraz dostęp do szerokiego wyboru warsztatów kulinarnych i merytorycznych realizowanych bezpłatnie w Instytucie Kulinarnym Transgourmet.

Rozwój branży gastronomicznej jest ważną częścią działalności Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Firma wspiera także szkoły gastronomiczne, inwestując w najmłodsze pokolenie przyszłych szefów kuchni i ekspertów gastronomii. Regularnie uczestniczy także w wydarzeniach branżowych takich jak pierwsza ogólnopolska Konferencja Kryzysowa on-line MADE FOR Restaurants, na której ogłoszona została nowa strategia współpracy z klientami.

- Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, dlatego nie mogliśmy nie odpowiedzieć na zaproszenie do udziału w konferencji dla gastronomii on-line MADE FOR Restaurant "Sztuka Przetrwania" organizowanej przez agencję FOR Solutions. Wydarzenie było realnym wsparciem merytorycznym, podczas którego zaproszeni eksperci z dziedziny finansów, prawa, zarządzania kryzysowego HR czy marketingu odpowiadali na pytania stawiane przez branżę i poszukiwali rozwiązań dla największych dziś wyzwań. Cieszymy się, że jako partner strategiczny mogliśmy wziąć udział w wydarzeniu i poinformować jej uczestników o naszych działaniach. Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że wspieramy ich i stawiamy do dyspozycji całe nasze zasoby i infrastrukturę, tak aby zachować ciągłość dostaw produktów bezpiecznie i zawsze na czas. Nasi doradcy pozostają do dyspozycji i czekają w pełnej gotowości na kontakt każdego klienta - podsumowuje Marcin Dera.

Kryzysowa konferencja on-line MADE FOR Restaurant to pierwsze wydarzenie gastronomiczne w Polsce w takiej formule. W programie spotkania, które odbyło się pod hasłem Sztuka przetrwania w gastronomii znalazły się odpowiedzi na wyzwania i zmiany, przed którymi stoi obecnie branża HoReCa. Pierwsza edycja tegorocznej konferencji była wspólnym przedsięwzięciem najmocniejszych firm związanych z branżą. Konferencja cieszyła się wielkim zainteresowaniem, udział w niej wzięło blisko 700 restauratorów i ich pracowników, właścicieli kawiarni, firm cateringowych i innych biznesów okołogastronomicznych z całej Polski.