Uber Eats otwiera się na współpracę z nowymi restauracjami

Uber Eats otwiera się na współpracę z nowymi restauracjami

Największa na świecie aplikacja do dostarczania posiłków, jeszcze bardziej otwiera się na współpracę, włączając do usługi własnych dostawców restauracji (ang. BringYourOwn Courier). Dzięki współpracy z platformą, ponad 120 000 restauracji może teraz obsługiwać klientów i jeszcze lepiej rozwijać swoją działalność. Nowa usługa będzie dostępna w 150 miastach Belgii, Francji, Włoch, Portugalii, Hiszpanii oraz Polski.

- Ponad 120 000 restauracji w Belgii, Francji, Włoszech, Portugalii, Hiszpanii, a także w Polsce może teraz obsługiwać klientów i rozwijać działalność dzięki Uber Eats. Co więcej, mogą już one korzystać z własnych kurierów.

- Lokale w 150 miastach w całej Europie mogą od dzisiaj używać nowej opcji dostawy.

- Dla restauracji wyposażonych we własne zaplecze dostawców wprowadzono dodatkowo niższą opłatę.

Dotychczas Uber Eats współpracował wyłącznie z restauracjami, które chciały zaoferować swoim klientom dostawę przy zaangażowaniu niezależnych kurierów dostępnych w aplikacji Uber Eats. Dziś platforma rozszerza swoją działalność również na lokale angażujące swoich własnych dostawców. Z początkiem tego roku nowa usługa wystartowała w ponad 100 miastach w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Holandii. Teraz przyszła pora na kolejne rynki.

Głównym celem wprowadzenia nowej opcji dostawy jest zapewnienie użytkownikom Uber Eats znacznie większego wyboru dań spośród dostępnych w aplikacji restauracji. Z aplikacji korzysta już dziś 220 000 lokali w ponad 500 miastach na całym świecie. Restauracje korzystające z własnych dostawców będą ponosiły niższą opłatę. Dotyczy to 5 tys. lokali Polsce.

"BringYourOwn Courier" szansą dla małych i średnich restauracji

Według danych Statista.com, dynamicznie rosnący rynek dostaw jedzenia, odgrywający coraz większą rolę we wzroście małych i średnich firm, do 2023 roku ma osiągnąć wartość blisko 21 mld dolarów. Dodatkowo dla 70 proc. małych i średnich restauracji współpracujących z Uber Eats dostawy posiłków będą stanowiły coraz większą część ich ogólnych przychodów.

- Chcemy pomóc jak największej liczbie restauracji, otwierając ich "wirtualne drzwi" i dając wartość dla ich biznesu. Z tego powodu udostępniamy naszą technologię wszystkim restauracjom chcącym rozwijać swoją działalność dzięki Uber Eats. Zarówno dla rodzinnej pizzerii, która właśnie dokonała pierwszej dostawy, jak i dla ulubionych restauracji, które chcą dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Jesteśmy głęboko przekonani, że nowe rozwiązanie będzie szansą na rozwój dla dużych i małych restauracji, a użytkownikom aplikacji umożliwi jeszcze bogatszy wybór dań - komentuje Rodrigo Arévalo, Head of Uber Eats w regionie EMEA.

Dodatkowe korzyści w ramach rozszerzenia Uber Eats:

- Niższa opłata za obsługę dla restauracji mającej własnych dostawców.

- Dla restauracji z własnym personelem dostawczym możliwość wykorzystania dodatkowo sieci niezależnych kurierów Uber Eats. To rozwiązanie na wypadek wysokiego popytu lub chęci obsługiwania klientów w nowych lokalizacjach.

Uber Eats w Polsce

Dzisiaj Uber Eats działa w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Łodzi, Katowicach i Lublinie. Dzięki rosnącej popularności aplikacji nad Wisłą, Polska szybko stała się jednym z największych rynków dla tej usługi w całej Europie.

Uber Eats jest obecnie dostępny w ponad 500 miastach, w 36 krajach na całym świecie, pozwalając użytkownikom na zamawianie posiłków z ponad 220 tysięcy restauracji.

zdj. Uber Eats