Wierzynek rozpoczyna konsolidację marek

Wierzynek rozpoczyna konsolidację marek

Grupa Wierzynek rozpoczyna proces konsolidacji marek funkcjonujących w pobliżu Restauracji Wierzynek. Pierwszym krokiem tego rozpisanego na wiele etapów procesu jest rebranding manufaktury Wierzynek Chocolate. Od 10 kwietnia 2022 będzie ona funkcjonowała pod nazwą Wierzynek Królewskie Smaki.

Celem rebrandingu jest stworzenie w oparciu o markę Wierzynek grupy manufaktur z szeroko rozumianej branży spożywczej, sprzedających produkty pod wspólną nazwą Wierzynek Królewskie Smaki. Zmiana nazwy, to pierwszy z wielu kroków w realizacji innowacyjnej strategii biznesowej opartej o spójną dla marki obietnicę produktu jakości premium.

Strategia ta oznacza nie tylko konsolidację różnych projektów biznesowych, dotychczas funkcjonujących w bezpośrednim otoczeniu restauracji Wierzynek, ale również skorzystanie z pojawiającego się dzięki unifikacji efektu synergii obejmującego wspólne kanały dystrybucji, tak również jednolitą politykę promocyjną i komunikacyjną oraz podobnie prowadzoną strategię cenową.

Dodatkowo z czasem do grupy dołączą kolejne manufaktury, w tym wyspecjalizowana pracownia cukiernicza oraz studio produkcji tortów weselnych i okolicznościowych. W dłuższym horyzoncie czasowym uruchomiona zostanie również rzemieślnicza przetwórnia garmażeryjna oraz wyspecjalizowane podmioty o charakterze usługowym, w tym agencja zajmująca się wedding planningiem.