Czy InPost wejdzie na rynek delivery?

Czy InPost wejdzie na rynek delivery?

Wszystko wskazuje na to, że firma InPost szykuje aplikację mobilną, rzucając tym samym wyzwanie takim firmom jak Glovo, Pyszne.pl czy Uber Eats.

InPost nieustanie rozwija swoje paczkomaty, obecność blaszanych skrzynek już nikogo nie dziwi. Pojawiają się one coraz częściej w wygodnych i łatwo dostępnych miejscach. Jest to absolutna wygoda dla osób, które zamawiają przez Internet. Ale jak widać firma nie zamierza poprzestać tylko na transporcie produktów ze sklepów do Paczkomatów.

Jak wynika z Biuletynu Urzędu Patentowego, InPost złożyło wnioski o rejestracje znaków InPost Fresh oraz InPost Deli. Z zakresu działalności wynika, że InPost szykuje aplikację mobilną służącą do pobrania, angażowania i koordynowania usług transportowych, dostawczych i kurierskich. Zamówienia obsługiwać będzie platforma internetowa służąca do zamawiania produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji. To oznacza, że na rynek wejdzie kolejna konkurencja z nowym kanałem dotarcia dla konsumenta.