
Europejski szczyt Louvre Hotels Group w Golden Tulip Warsaw Centre
W poniedziałek i wtorek 12 i 13 grudnia, w hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odbył się zjazd managerów Louvre Hotels Group. Stu pięćdziesięciu gości z całej Europy spotkało się w stolicy Polski pod hasłem "Daring doers, dream together".
Celem wydarzenia było zjednoczenie całego zespołu LHG, by zademonstrować siłę firmy oraz wytyczyć nowe ścieżki jej rozwoju. Od kreowania nowych trendów w obsłudze gościa przez wdrażanie nowych innowacji technologicznych i kwestie związane z CSR aż po metody tworzenia jak najlepszych warunków pracy dla załóg hotelowych - tematem szczytu były wszystkie najistotniejsze elementy strategii jednego z europejskich liderów branży hospitality.
- Uznaliśmy, że to niezwykle ważne, aby po czasach pandemicznej rozłąki wreszcie spotkać się na żywo w jak najliczniejszym gronie, wspólnie omówić najważniejsze sprawy i nacieszyć się towarzystwem naszych kolegów i koleżanek z całej Europy. To była świetna okazja, by w okresie przedświątecznym podziękować sobie za wspólny trud i sukcesy odniesione w kryzysowych latach 2020-2022, a także przygotować się do wspólnego stawienia czoła nowym wyzwaniom - mówi Andreas Tscherning, COO International Louvre Hotels Group.
Gościem specjalnym podczas sesji plenarnej szczytu był niewidomy mówca motywacyjny Franck Pruvost, który zachęcił uczestników do tego, by w rozpędzonych czasach spróbowali zmienić swoją wrażliwość - zwolnili, dali sobie czas na namysł i słuchanie innych - oraz stosunek do własnych błędów - zaprzyjaźnili się z nimi i nauczyli się wyciągać z nich wnioski.
Następnie uczestnicy wzięli udział w warsztatach. Każda z czterech sesji dotyczyła innej tematyki. Pierwszą poświęcono narzędziom stosowanym w LHG dla utrzymywania spójności między treściami publikowanymi na stronach brandowych, a tymi pojawiającymi się w serwisach OTA. Druga sesja dotyczyła dobrych praktyk w zakresie guest experience. W ramach trzeciej Franck Pruvost poprowadził warsztaty z pracy zespołowej, podczas których wyjaśnił, jak pokonywać ograniczenia i bezpiecznie nawigować w mroku niespokojnych czasów. Ostatnią sesję poświęcono metodom rekrutacyjnym rozwijanym z różnych krajach Europy w obliczu nowych wyzwań na rynku pracy w branży hospitality.
W ramach zakończenia całego wydarzenia, odbył się wieczorny bankiet w nowej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex działającej przy hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. Uczestnicy mieli okazję posłuchać zespołu Cosmic Sound, a o dobre samopoczucie ich kubków smakowych zadbał główny miksolog The Complex Arkadiusz Białkowski, który przygotował specjalny pokaz sztuki barmańskiej.