Gastronomia brylowała podczas akcji

Gastronomia brylowała podczas akcji "Poznań za pół ceny"

Lokale gastronomiczne cieszyły się największym zainteresowaniem podczas akcji "Poznań za pół ceny". Nie zabrakło także korzystnych zniżek oferowanych przez poznańskie hotele.

Podczas wyjątkowo długiej w tym roku majówki, w dniach 4-5 maja odbyła się 12. edycja akcji "Poznań za pół ceny".

Akcja organizowana jest od 2008 roku przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną.

Podstawową ideą "Poznania za pół ceny" jest popularyzowanie w Polsce i za granicą możliwości spędzenia weekendu w stolicy Wielkopolski.

W ofercie tradycyjnie znalazły się muzea, oferta kulturalna, atrakcje związane z rekreacją oraz aktywnym wypoczynkiem, program turystyczny, a także noclegi i restauracje.

To właśnie lokale gastronomiczne cieszyły się największym zainteresowaniem podczas akcji. Już zanim ta się zaczęła najwięcej - 36 tysięcy - osób odwiedziło na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia zakładkę związaną z gastronomią.

Mimo że Poznań miał być najdroższym miastem oferującym swoim gościom podczas majówki hotele, nie brakowało obiektów, które dość licznie wzięły udział w tradycyjnej dla stolicy Wielkopolski akcji.

W ofercie "Poznania za pół ceny" nie zabrakło tez debiutantów zarówno w branży gastronomicznej jak i hotelowej.