Innowacyjna usługa gastronomiczna na polskim lotnisku

Innowacyjna usługa gastronomiczna na polskim lotnisku

Warszawskie Lotnisko Chopina oferuje swoim pasażerom nową usługę gastronomiczną, dzięki której mogą oni zamówić posiłek bezpośrednio pod bramkę wylotową. Czy pomysł przypadnie do gustu "klientom" portu lotniczego?

"Food to gate" to usługa, która pojawiła się na Lotnisku Chopina w Warszawie. Korzystający z niej pasażerowie mogą zamówić posiłek bezpośrednio do bramki wylotowej.

Żeby pasażerowie mogli zamówić jedzenie prosto do bramki wylotowej muszą wejść na stronę internetową usługi. Tam trzeba wybrać język oraz walutę w jakiej dana osoba chce zapłacić za zamówienie. Następnie otwiera się lista napojów i dań, które są dostępne i które można zamówić.

W menu znajdują się m.in. tradycyjne dania kuchni polskiej, sałatki, zupy czy kanapki. Do wyboru są też słodycze i warzywne koktajle.

Po wybraniu dań należy podać miejsce - numer gate, do którego posiłki mają zostać dostarczone. Czas dostawy to - do 25 minut od złożenia zamówienia. Jeśli nie dotrze ono w określonym czasie lub zostanie dostarczone później, gwarantowany jest zwrot kosztów zamówienia. Oferta dostępna jest od godziny 4.00 do 22.00.

Pomysł na tego typu rozwiązanie to innowacyjna idea, która z pewnością przypadnie do gustu pasażerom, którzy często tuż przed wylotem nie mają czasu, by osobiście wybrać się jakiegokolwiek punktu gastronomicznego.