Jeden z największych polskich youtuberów, otwiera sieć własnych wirtualnych restauracji

Jeden z największych polskich youtuberów, otwiera sieć własnych wirtualnych restauracji

Karol 'Blowek' Gązwa, jeden z największych polskich youtuberów, otwiera sieć własnych wirtualnych restauracji BlowBurgers. Lokale będą serwować między innymi burgery z autorskimi dodatkami polecanymi przez influencera.

Pomysł wirtualnej restauracji BlowBurgers oferuje produkty z dowozem w wybrane miejsce. Projekt powstał dzięki współpracy z firmą Rebel Tang, którą w imieniu Blowka nawiązała agencja Fantasyexpo oraz Wolski Management. Food-techowy startup tworzy wirtualne restauracje, gotowe do uruchomienia w każdej komercyjnej kuchni.

Jaka oferta?

W menu BlowBurgers znajdą się między innymi cztery burgery w czarnej bułce, oferta uwzględnia również pozycje dla wegetarian. Sekretem i niespodzianką restauracji Blowka będzie jego autorski zestaw dodatków "BlowOption" składający się m.in. z papryczek jalapeno, panierowanego sera cheddar oraz nachosów. Twórcy konceptu informują, że wszystkie serwowane dania będą przyrządzane przez kucharzy, tuż przed ich wydaniem, a o tym, kto przygotował danie będzie informacja na opakowaniu.

Inspiracja

- Inspiracją mojego pomysłu, by stworzyć sieć wirtualnych restauracji był MrBeast, który zapoczątkował w USA taki koncept. Wzorując się na najlepszych postanowiłem otworzyć coś podobnego w naszym kraju. Ogromnie się cieszę, z tego projektu, to super uczucie i mega przygoda przede mną. No i oczywiście będzie to okazja do tworzenia sporo ciekawego i nowego konkretu. Mam nadzieję, że będzie Wam smakowało! - komentuje Karol 'Blowek' Gązwa.

Restauracje już otwarte!

Pierwsze wirtualne restauracje pojawią się w Warszawie, ich otwarcie planowane jest na 24 stycznia. Twórca ma w planach ekspansję i otworzenie podobnych konceptów w kolejnych miastach w Polsce. Karol "Blowek" Gązwa to autor największego w Polsce pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube (ponad 4,7 mln).