Marka włoskich restauracji już niedługo w Polsce

Marka włoskich restauracji już niedługo w Polsce

Za rozwój niemieckiej marki restauracji L'Osteria na polskim runku odpowiedzialny ma być Adam Mularuk, od lat związany z branżą gastronomiczną. Pierwszy lokal zostanie otwarty latem 2023 roku w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

L'Osteria ma już niemal 25-letnią tradycję na rynku niemieckim - pierwszy lokal powstał w Norymberdze w 1999 roku. Marka zakłada dynamiczny rozwój na polskim rynku. W planach ma otwarcie aż dziesięciu lokali w pięć lat. Pod koniec ubiegłego roku FR L'Osteria SE podpisała z Adamem Mularukiem (Atena Capital) umowę joint venture na wprowadzenie zarządzenia marką w Polsce. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w warszawskim Centrum Praskim Koneser na powierzchni około 480 mkw.

Cały koncept L'Osteria oparty jest na niezawodnej jakości produktów wykorzystywanych do przyrządzania dań, wyjątkowej włoskiej atmosferze, gościnności oraz dobrym stosunku jakości do ceny. Za naszą zachodnią granicą działają już 132 lokale, a w 2022 roku firma zajęła szóste miejsce wśród stu największych firm gastronomicznych w rankingu, który przygotowany był na Międzynarodowe Forum Gastronomiczne w Hamburgu. L'Osteria od samego początku swojego funkcjonowania stawia duży nacisk na dobrą współprace między dostawcami, parterami i pracownikami, a także ich silny rozwój.

Marka planuje dynamiczny rozwój na polskim rynku - zakłada otwarcie dziesięciu lokali  wciągu pięciu lat.

- Z dużym optymizmem patrzę w przyszłość i na rozwój gastronomii w Polsce. L'Osteria jest rewelacyjną marką oferującą niesamowite dania i produkty kuchni włoskiej w przystępnych cenach. Naszym wyróżnikiem jest nie tylko jedzenie. Chcemy, aby każda wizyta w restauracji była dla naszych Gości fantastycznym przeżyciem, niczym wakacje we Włoszech, dlatego dbamy o najdrobniejszy szczegół. Wierzę w ten koncept i jego sukces na polskim rynku - mówi partner joint venture Adam Mularuk (Atena Capital).

Pierwsza polska restauracja pod szyldem L'Osterii zaoferuje polskim gościom sto siedemdziesiąt miejsc siedzących wewnątrz lokalu, a także w sto miejsc w klimatycznym ogródku w czasie sezonu letniego. Ogródek zdobić będą drzewka oliwne, cytrynowe oraz oleandry. Wnętrzne natomiast będzie wyposażone w stylowe i efektowne lampy, eleganckie kamienne elementy, a także otwartą kuchnię.

Menu obfitować będzie w makarony z własnej fabryki, tradycyjne antipasti, a także najlepsze włoskie alkohole i świeżą, unikalną mieszankę kawy L'Osteria.