
Poland Soul Travel dla Austriaków i Szwajcarów
Kampania Poland Soul Travel promuje najbardziej interesujące polskie regiony w duchu turystyki slow na rynkach austriackim i szwajcarskim. Już drugi raz organizuje ją Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu.
W zeszłym roku promowane przez wiedeński ZOPOT promowane były takie regiony Polski jak Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk oraz Podlasie. Ten rok będzie pod znakiem promocji Mazur, Lubelszczyzny, Bieszczad, Ziemi Kłodzkiej i Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Założeniem kampanii jest ukazanie polskiej dzikiej przyrody, unikatowych zabytków kultury, zdrowego jedzenia oraz tworzonych z pasją domów gościnnych, w tym także gospodarstw turystycznych.
O wymienionych regionach austriackim i szwajcarskim turystom będą opowiadać lokalni przewodnicy, którzy na co dzień są gospodarzami pensjonatów, obrońcami przyrody, pasjonatami i promotorami sportów, a także organizatorami festiwali.
- Chcemy nie tylko wzmocnić wiedzę o naszym kraju, ale również wzbudzić chęć zobaczenia go na własne oczy, zainspirować modę na Polskę - mówi Marcin Płachno, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu.
Kampania w całości prowadzona jest za pośrednictwem strony internetowej polandsoultravel.com oraz mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram oraz TikTok. W ubiegłym roku kampania ta dotarła do niemal trzech milionów odbiorców w Austrii oraz Szwajcarii. Objęła ona m.in. sześć indywidualnych podróży influencerów z Austrii i Szwajcarii, dwie podróże prasowe, siedmioodcinkowy podcast, a także współpracę z popularną aplikacją rowerowo-trekkingową. Na ten rok planowana jest kolejna edycja podróży studyjnych, które mają przybliżyć promowane regiony swoim odbiorcom