
System motywacyjny w KOKU Sushi
Promocje i oferty dla gości restauracji to nie wszystko, by odnieść zadowalający sukces. Potrzebna jest również motywacja pracowników do komunikowania o nich gościom. Dlatego też KOKU Sushi wprowadza system premiowania najbardziej aktywnych kelnerów.
Program dostępny jest dla wszystkich franczyzobiorców, którzy chcą zwiększyć obroty w swoich lokalach oraz polepszyć efektywność zespołów. Pracownicy, którzy osiągnął wyznaczone cele związane z podniesieniem średniego rachunku gości, mogą liczyć na premie finansowe.
- Cele wyznaczamy zgodnie ze znaną zasadą SMART - są więc one szczegółowe, mierzalne, ambitne, a przy tym realne i terminowe. Dzięki temu każdy kelner przy odpowiednim stopniu zaangażowania, bez trudu może je osiągnąć. W zamian za to otrzymuje wymierne bonusy finansowe, które motywują go do dalszej pracy i doskonalenia swoich umiejętności sprzedażowych - tłumaczy Magdalena Matejczuk, manager KOKU Sushi.
System motywacyjny to tylko jeden z elementów podnoszenia jakości obsługi. KOKU Sushi oferuje również szkolenia biznesowe i kelnerskie - pracownicy poznają dzięki nim zagadnienia takie jak upselling, sprzedaż sugestywna czy komunikowanie promocji i ofert specjalnych.
- Zależy nam na tym, aby zwiększanie sprzedaży odbywało się równolegle z polepszeniem doświadczeń naszych gości. Dlatego stawiamy także na budowanie relacji, odpowiedniej atmosfery i gościnności. Nasze doświadczenia pokazują, że to podejście przynosi konkretne i proste do zmierzenia rezultaty - przekonuje Magdalena Matejczuk.
KOKU Sushi skupia się na zapewnieniu stabilności zatrudnienia i wszechstronnego rozwoju, dzięki czemu chce przyciągnąć do pracy młodych ludzi. Ma to im pokazać, że gastronomia nie musi być pracą tymczasową. Podczas rekrutacji zwraca uwagę na zainteresowania kandydatów - social media, talenty kulinarne i baristyczne są mile widziane.