The White Bear Coffee nową siecią kawiarni na rynku
Marka powstała z połączenia dwóch białostockich firm. To rozpoznawalne w świecie gastronomii - Koku Sushi oraz Mobilny Barista.
Zjednoczenie obu marek jest fuzją Koku Sushi, będącej największą w Polsce siecią barów sushi - obecnie otwarte 22 bary w kraju, a ponadto doświadczoną na rynku firmą budującą efektywny system franczyzowy oraz Mobilnego Baristy, czyli przedsiębiorstwa będącego kawowym ekspertem, znającym się na rynku kawy, ale mającego tez zaplecze sprzętowe i szkoleniowe. Oprócz tego Mobilny Barista znany jest z przeprowadzania szkoleń i warsztatów m.in. dla profesjonalnych baristów.
Grupą docelową The White Bear Coffee mają być miasta liczące od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Zdaniem współtwórców marki, to właśnie w tym segmencie istnieje obecnie nisza.
W nowych kawiarniach prócz świeżo palonej kawy przyrządzanej na wiele sposób będzie można spróbować wiele innych rzeczy. Będą to między innymi świeżo wyciskane soki, a ponadto ciasta, desery oraz quiche, tarty czy kanapki.
Właściciele stawiają nie tylko na jakość podawanych przysmaków, ale także na wystrój lokali. Ma być w nich przytulnie, a kolory kawiarni oscylować mają wokół pasteli.
Pierwszy The White Bear Coffee ma zostać otwarty w czerwcu w centrum Białegostoku. Odbiór lokalu przez klientów wpłynie na podejmowanie decyzji o ewentualnym otwieraniu kolejnych kawiarni i rozszerzeniu biznesu na obszar całej Polski.