The White Bear Coffee nową siecią kawiarni na rynku

The White Bear Coffee nową siecią kawiarni na rynku

Marka powstała z połączenia dwóch białostockich firm. To rozpoznawalne w świecie gastronomii - Koku Sushi oraz Mobilny Barista.

Zjednoczenie obu marek jest fuzją Koku Sushi, będącej największą w Polsce siecią barów sushi - obecnie otwarte 22 bary w kraju, a ponadto doświadczoną na rynku firmą budującą efektywny system franczyzowy oraz Mobilnego Baristy, czyli przedsiębiorstwa będącego kawowym ekspertem, znającym się na rynku kawy, ale mającego tez zaplecze sprzętowe i szkoleniowe. Oprócz tego Mobilny Barista znany jest z przeprowadzania szkoleń i warsztatów m.in. dla profesjonalnych baristów.

Grupą docelową The White Bear Coffee mają być miasta liczące od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Zdaniem współtwórców marki, to właśnie w tym segmencie istnieje obecnie nisza.

W nowych kawiarniach prócz świeżo palonej kawy przyrządzanej na wiele sposób będzie można spróbować wiele innych rzeczy. Będą to między innymi świeżo wyciskane soki, a ponadto ciasta, desery oraz quiche, tarty czy kanapki.

Właściciele stawiają nie tylko na jakość podawanych przysmaków, ale także na wystrój lokali. Ma być w nich przytulnie, a kolory kawiarni oscylować mają wokół pasteli.

Pierwszy The White Bear Coffee ma zostać otwarty w czerwcu w centrum Białegostoku. Odbiór lokalu przez klientów wpłynie na podejmowanie decyzji o ewentualnym otwieraniu kolejnych kawiarni i rozszerzeniu biznesu na obszar całej Polski.