TRENDBOOK HORECA 2023 jest już dostępny!

TRENDBOOK HORECA 2023 jest już dostępny!

Co zawiera Trendbook horeca? Jest to autorski zbiór najnowszych trendów, które zostały wybrane na podstawie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami - praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.

- Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od  specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży horeca, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji - informuje Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.

5 rozdziałów = 5 zakresów tematycznych

Trendbook 2023 podzielono na pięć rozdziałów:

  1. POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe);
  2. KLIMAT i jego zmiany;
  3. ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych);
  4. CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe);
  5. TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).

Trzeba mieć na uwadze, że poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Dlatego materiał dotyczy także trendów, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Mowa m.in. o weganizmie i wegetarianizmie, comfort food, zero waste, wzrastającej popularność kuchni azjatyckich - a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Co więcej, publikacja zawiera wiele ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in. 

  • Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
  • W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
  • Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
  • Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Publikacja jest dostępna bezpłatnie:

www.bidfood.pl/trendbook2023