Urodzinowy zawrót głowy i mnóstwo nagród do wygrania

Urodzinowy zawrót głowy i mnóstwo nagród do wygrania

"Rozsmakuj się w złotych Emiratach" jest konkursem skierowanym do gastronomii, w ramach którego można zdobyć aż 135 nagród. To tylko jedna z kilku akcji kampanii poprzez jaką MAKRO Polska obchodzi swoje 25. urodziny.

W tym roku sieć hurtowni świętuje 25. rocznicę swojego istnienia na polskim rynku.

Pierwsza hala sieci pojawiła się w Polsce w 1994 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Obecnie firma posiada 29 placówek oraz dwie nowoczesne platformy dystrybucyjne. Klientom zaś zapewnia dostęp do szerokiego asortymentu produktów z całego świata.

Urodzinowa kampania obchodzona jest pod hasłem "Razem lepiej!". To okazja do podziękowania klientom za lojalność i długoletnią współpracę. W sierpniu i wrześniu  mogą oni skorzystać z dostosowanych do ich potrzeb różnych ofert rabatowych, promocyjnych oraz konkursowych.

- W ramach jubileuszu przygotowaliśmy urodzinowe gazetki. Klienci oprócz ofert rabatowych, znajdą w nich specjalnie oznakowane produkty, kupując które zdobywają losy i walczą o wygraną. Liczbę uzyskanych losów i miejsce w wyścigu po nagrody mogą śledzić w naszej aplikacji mobilnej, która stała się ulubionym kanałem komunikacji naszych klientów. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, w tym co tydzień 25 tys. zł - mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Klienci gastronomiczni mogą wziąć również udział w konkursie "Rozsmakuj się w złotych Emiratach", w ramach którego do zdobycia jest 135 nagród, w tym m.in. egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, vouchery wakacyjne do biur podróży.

MAKRO Polska od lat inspiruje oraz dzieli się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu oraz podnoszenia konkurencyjności na rynku. Oferuje klientom wiele nowoczesnych rozwiązań i kanałów komunikacji, takich jak aplikacja mobilna czy bezpłatne założenie witryny internetowej.Prowadzi liczne szkolenia, warsztaty kulinarne oraz spotkania integrujące branżę.

W Warszawie w Akademii Inspiracji MAKRO klienci pod okiem ekspertów i szefów kuchni mogą rozwijać swoje umiejętności, wiedzę asortymentową oraz kompetencje potrzebne do prowadzenia własnej firmy. Firma organizuje także cykliczne regionalne spotkania branżowe, m.in.  Historyczny Stół Kulinarnyczy Szef dla Szefów. Od dwóch lat prowadzi ogólnopolski program Polskie Skarby Kulinarne, a także wspiera przyszłych kucharzy poprzez program edukacyjny Szef dla Młodych Talentów,

Więcej informacji o ofercie produktowej, loterii i  promocjach można znaleźć na www.makro.pl oraz www.makro-dla-gastronomii.pl