Violife numerem 1 w Polsce w kategorii alternatyw dla sera

Violife numerem 1 w Polsce w kategorii alternatyw dla sera

Ogromny sukces marki, która niecały rok temu zadebiutowała na polskim rynku. Violife zajął pierwsze miejsce w Polsce w kategorii alternatyw dla sera z wyłączeniem tofu. Marka przebojowo zdobyła popularność wśród konsumentów roślinnych alternatyw nabiału.

W Polsce Violife dostępne jest w wielu sieciach handlowych, m.in. w Biedronce lub Żabce. Marka ta dba również o zapotrzebowania branży HoReCa - specjalnie z myślą o szefach kuchni Violife oferuje swoje produkty w dużych ekonomicznych opakowaniach, są to na przykład boki sera do tarcia, wiórki, plastry i kremy. W odpowiednich warunkach przechowywania na długo zachowują swoją świeżość.

Jako że zwiększa się liczba osób szukających alternatywy dla mięsa i nabiału, coraz częściej restauratorzy są pytani o te zamienniki w menu. Dla szefów kuchni ważna jest nie tylko cena takich produktów, ale przede wszystkim smak, szeroki wybór wariantów oraz sposób ich zachowania się podczas przygotowywania. Violife spełnia wszelkie wymagania i co jest bardzo ważne, jest praktycznie nie do odróżnienia w porównaniu z tradycyjnym serem.

Violife jest jedyną globalną marką wegańskich alternatyw dla sera, a jej produkty dostępne są w aż 60 krajach. W Europie jest kluczowym elementem na rynku, w krajach takich jak Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Holandia, Belgia czy Szwecja zajmuje pierwsze miejsce. Jest to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian. Asortyment Violife cały czas się poszerza, zawiera wiele wariantów alternatyw dla sera, od sera do pizzy aż po plastry na kanapkę. Produkty te są wolne od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dlatego są odpowiednie również dla osób posiadających alergie i nietolerancje pokarmowe.