
Zrównoważona gastronomia w hotelach Campanile
Marka, należąca do Louvre Hotels Group, znana jest z zielonego podejścia do gościnności. Rozpoczęła ona kampanię, które hasło brzmi "W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!". Akcja ta obejmuje hotele Campanile w całej Europie - każdy z krajów przygotował dla swoich gości inne, lokalne, atrakcje. Również w dziewięciu miastach Polski dziesięć hoteli weźmie udział w czerwcowej kampanii marki.
Jednym z filarów działalności Louvre Hotels Group jest zrównoważone podejście do gościnności - hotele Campanile całkowicie wpisują się w tę filozofię. W hotelu tym śniadania są kreatywnymi bufetami, oferującymi bogaty wybór pyszności. Wśród nich znaleźć można sezonowe i lokalne propozycje, w tym również produkty bio. Pracownicy hotelów dbają również o to, by generowanie było jak najbardziej ograniczone, a także zmniejszają wykorzystanie plastiku czy również wystrzegają się marnowania żywności.
Restauracje Campanile co kwartał oferują gościom świeże zestawy sezonowych propozycji, charakterystycznych dla kulinarnych tradycji regionu. Podróżując po hotelach z tej marki można odkryć bogactwo polskiej tradycji kulinarnej.
Czerwcowa kampania stała się okazją, by szefowie kuchni restauracji hotelowych Campanile razem stworzyli przepis na sezonowe danie, łączące w sobie smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa pozycja w menu dostępna będzie w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały czas trwania sezonu szparagowego. Będzie oznaczona specjalną ikoną w karcie dań. Hotele Campanile chcą w ten sposób pokazać gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o planetę. Trwa również akcja komunikacyjna, promująca sezonowość, lokalność i walkę z marnotrawieniem żywności. Za pomocą specjalnego kodu QR goście będą mogli wykonać quiz internetowy i sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii.
- W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach - mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.