
Arche Dwór Uphagena w Gdańsku z nagrodą MP Power Award 2022
Malowniczo położony obiekt na Dolnym Mieście w Gdańsku otrzymał prestiżową nagrodę MP Power Award 2022 w kategorii "Najlepszy hotel biznesowy w Polsce". Jest to wyjątkowa nagroda, którą przyznaje kapituła konkursowa, w której skład wchodzą eksperci z branży MICE.
- Arche Dwór Uphagena to nie tylko piękny zabytek z XVII wieku, ale również doskonałe miejsce do organizacji konferencji, spotkań biznesowych i wydarzeń. Obiekt przeszedł kompleksową modernizację, zachowując przy tym swoje unikalne cechy historyczne. Klimatyczne wnętrza, wysokiej jakości infrastruktura konferencyjna oraz profesjonalna obsługa sprawiają, że Dwór Uphagena jest preferowanym miejscem przez organizatorów eventów z całej Polski - mówi Artur Trukawiński, dyrektor hotelu Arche Dwór Uphagena Gdańsk.
Nagroda MP Power Award 2022 jest ogromnym wyróżnieniem, które podnosi prestiż nie tylko hotelowi, ale również gdańskiemu rynkowi MICE. Niewątpliwie jest to także potwierdzenie rosnącej pozycji Gdańska, jako jednego z ważniejszych ośrodków konferencyjnych w Polsce.
- Nagroda MP Power Award 2022 jest dowodem uznania dla zaangażowania i wysiłku włożonego przez zespół pracowników naszego obiektu w doskonalenie swoich usług. To również potwierdzenie, że obiekt jest liderem na rynku konferencyjno-biznesowym oferującym wyjątkowe możliwości dla biznesu oraz niezapomniane doświadczenia dla gości konferencyjnych - mówi Agnieszka Korniluk, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów oraz projektów, które związane są z event marketingiem, a także wskazanie miejsc, które posiadają szczególny potencjał eventowy i reprezentują wysokie standardy współpracy z organizatorami wydarzeń. Jest to również wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.
Jakie kryteria oceniało jury podczas wyboru finalistów i zwycięzców? Były to m.in.: dopasowanie obiektów eventowych do aktualnych potrzeb rynku, poziom obsługi sprzedażowej, zastosowanie rozwiązań uznawanych za standardowe i skierowane do branży spotkań. Jednym z elementów konkursu, który miał pomóc jurorom w ocenie i podjęciu decyzji, był audyt przeprowadzony przez firmę Z-Factor, który jest również partnerem MP Power Awards. W ramach tego badania przeprowadzano m.in. analizę procesów sprzedażowych oraz dostępność obiektów pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń.
- Obiekt powstał w miejscu o nietypowej przeszłości. Historia sięga 1800r. kiedy to gdańska rodzina Uphagenów postanowiła przenieść się na przedmieścia i wybudować letnią rezydencję na Dolnym Mieście. Ród Uphagenów mieszkał w dworze aż do roku 1852, następnie wdowa po Johanie Uphagenie, Maria Wilhelmina, sprzedała budynek kupcowi J. G. Kuhnowi z przeznaczeniem na szpital. Wraz z rosnącymi potrzebami szpital stopniowo rozbudowywano o kolejne części. Budynek pełnił swoje funkcje szpitalne do 2004 roku - mówi Ewelina Szutta, z-ca dyrektora sprzedaży i marketingu.
Grupa Arche powstała za sprawą rozwoju firmy deweloperskiej. Arche od 1991 roku świadczy profesjonalne usługi deweloperskie, natomiast od kilku lat jest również właścicielem prężnie się rozwijającej sieci hoteli, która przez właściciela nazywana jest "kolekcją". Nie bez powodu, ponieważ "kolekcja" Arche składa się z obiektów historycznych i miejskich - firma obrała sobie za cel rewitalizację, odbudowę i zabezpieczenie zabytków.
W skład "kolekcji" Arche wchodzą m.in.: Pałac i Folwark Łochów, Zamek Janów Podlaski, Cukrownia Żnin, Hotel Tobaco w Łodzi, Arche Hotel Częstochowa, Hotel Puławska Residence, Arche Hotel w Siedlcach.