MADE FOR Restaurant zawita do Trójmiasta

MADE FOR Restaurant zawita do Trójmiasta

21 października w Gdyni odbędzie się konferencja MADE FOR Restaurant. Na jej uczestników czeka m.in. zupełnie nowa formuła wydarzenia oraz szansa poznania kulis zarządzania wizerunkiem restauracji El Celler de Can Roca w Gironie.

Konferencja  MADE FOR Restaurant odbędzie się w tym roku w Gdyni 21 października, inaugurując tym samym zupełnie nową formułę największego wydarzenia dla branży gastronomicznej, które odbywa się w głównych polskich miastach.

Będzie 12. edycja w Polsce, a 3. w Trójmieście. Za każdym razem organizatorzy pragną zaskakiwać. W tym roku szczególnego znaczenia nabiera hasło przewodnie konferencji: "Innowacje w gastronomii - biznes czy prowokacja?". Będzie odzwierciedlać, nie tylko tematykę, ale i nowy scenariusz wydarzenia.

Na czym będzie polegać nowa formuła?

Siłą wydarzenia będą wyjątkowi i bardzo różnorodni eksperci - przedsiębiorcy lokalni, praktycy z ogólnopolskich biznesów, specjaliści od badania smaku oraz gość z czołówki światowej gastronomii.

Agnieszka Małkiewicz, organizator wydarzenia i Prezes FOR Solutions opowiada o szczegółach: - W tym roku gościliśmy już w Krakowie Anę Roš - najlepszą szefową kuchni świata według The World's 50 Best Restaurants, we Wrocławiu była z nami Isabella Poti z gwiazdkowej restauracji Bros'. W Gdyni o budowaniu wizerunku El Celler de Can Roca, trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację świata (w latach 2013-2015) w rankingu The World's50 Best Restaurants, opowie Esther Massats, odpowiedzialna za PR i marketing lokalu. Poza gościem specjalnym, w wydarzeniu wezmą udział znani i cenieni eksperci zarówno z Pomorza, jak i z całej Polski, m.in. John Gabrovic ze Stacji Food Hall, Gaweł Czajka z Całego Gawła, John Borrell z Kania Lodge, Krzysztof Kaliciński z Akademii Leona Koźmińskiego (wcześniej Green Caffe Nero) oraz Cristian Gadau i Joanna Ślusarczyk z The Best Chef. A to dopiero początek świetnych nazwisk, których więcej odkrywamy na stronie wydarzenia.

Przed uczestnikami kipiące innowacyjnością tematy: food hall - czy zrzeszenie się w ramach biznesowych społeczności to dobre rozwiązanie; zagraniczna ekspansja - jak skutecznie promować się wśród gości z zagranicy; community management z klasą, a nasza codzienna walka w social mediach.

Co jeszcze? Innowacje winne, gastrofizyka, neuromarketing i wiele innych. Większość prelekcji będzie zawierało elementy interaktywne, a niektóre z nich będą nawet eksperymentami sensorycznymi.

Po raz pierwszy warsztatowa formuła zdominuje dzień - to będzie głównie praca w grupach i grywalizacja wciągająca uczestników w rywalizację, networking, wymianę wiedzy. Na koniec uczestnicy będą mogli otrzymać wyjątkowe nagrody od partnerów, którzy stworzą interaktywną strefę partnerów ze specjalnymi ofertami, degustacjami, a nawet eksperymentami.

Choć konferencja ma biznesowy charakter to tym razem nie zabraknie atrakcji dla osób spoza biznesu, ale kochających kulinaria tzw. foodies, zainteresowanych nowinkami z tego obszaru np. water pairingiem.

Zakończeniem dnia będzie nastawione na dobrą zabawę i networking business party z widokiem na morze i degustacją "Innowacji - prowokacji" przygotowanych przez topowych pomorskich szefów kuchni i barmanów. Kulinarnym gospodarzem wieczoru będzie szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront Przemek Woźny.  

Organizatorzy z dumą podkreślają, że po raz pierwszy partnerem strategicznym wydarzenia jest Miasto Gdynia.

- W Gdyni, mieście tradycyjnie nowoczesnym obok gałęzi przemysłu wynikających z nadmorskiego położenia dynamicznie rozwija się gospodarka turystyczna i towarzysząca jej branża HoReCa. Gdynia posiada markę profesjonalnego organizatora dużych wydarzeń kulturalno-sportowych, których realizacja jest możliwa, m.in. dzięki ciekawej i różnorodnej ofercie gdyńskich hoteli, bogatej i wyśmienitej ofercie gastronomicznej oraz współpracy środowiska turystycznego w ramach Gdyńskiej Rady Turystycznej. Bezsprzecznie, nie tylko w Gdyni, miejskie, nowoczesne projekty wymagają niestandardowych umiejętności oraz nowatorskiego podejścia zarówno do uczestników wydarzeń, jak i ich organizacji. Branżowe konferencje, szkolenia i warsztaty typu MADE FOR RESTAURANT są okazją do podnoszenia kwalifikacji, spotkań i wymiany doświadczeń środowiska współtworzącego turystyczną ofertę miasta dla wymagających gości - mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała - wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

Konferencja odbędzie się 21 października br. w pięknie położonym tuż nad polskim morzem hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, który już drugi raz jest partnerem tego wydarzenia.

Do 4 września obowiązuje najniższa cena biletów, dlatego już teraz warto zarejestrować się na wydarzenie. 

Program, lista ekspertów oraz bilety dostępne są na stronie:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/konferencja-gastronomiczna-made-for-restaurant-gdynia-10-2019/